Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2007

Τον τελευταίο καιρό που σαν παιδί κ εγώ αποφάσισα να φτιάξω blog αρχισα να τριγυρίζω σαν τη μελισούλα σε διάφορα ελληνικά κατά κύριο λόγο blogs και να μπαινω σαν διαρρήκτης στο μυαλό των ανθρώπων πίσω από αυτά! Στις ενδόμυχες σκέψεις τους, τις προσωπικές τους στιγμές και τις απόψεις τους. Είδα λοιπόν πολύ κόσμο προβληματισμένο, συνειδητοποιημένο, πονεμένο, εκνευρισμένο και οργισμένο για έναν άλλο κόσμο!

Για έναν καλύτερο κόσμο....

΄Είδα κριτικές για όλους τους χώρους, μεταξυ αυτων και γα το δικό μου. Καλές και κακές. Με κάποιες συμφώνησα ( πάλι καλές και κακές). Είδα λοιπόν ανθρώπους που θέλουν να δουν τον κόσμο να αλλάζει. Που ανησυχουν για την κατάσταση στον πλανήτη, για τα εργασιακά, για τα δικαιώματα. Αυτή ήταν η ευχάριστη έκπληξη και λέω έκπληξη γιατί η σχέση μου με τα blogs ήταν παρόμια με τη σχέση μου με τα αρχαία. Ήξερα ότι υπήρχαν αλλα όχι και σε τι αναφέρονται…
Στην ευχάριστη έκπληξη συγκαταλέγονται και οι δημοσιεύσεις και τις πορείες, για την Αμαλία, για το περιβάλλον, για τον Τόνι. Άλλα ακολούθησε και μία έκπληξη δυσάρεστη. Συνειδητοποίησα ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν επιλέξει τον εύκολο κατ’ εμε δρόμο ( και το λέω χωρίς καμία προσβλητική διάθεση) της κριτικής προς όλους και της αποστασιοποίησης.



Θα μου πείτε : κανείς δεν είναι τέλειος. Συμφωνώ!

Θα μου πείτε : Διαφωνώ με το χώρο σου εκεί! και με τον άλλο παρεκεί! Και …
Και αν ρωτήσω : Τι κανείς;
Θα πεις πάω σε πορείες , γράφω στο blog μου …
-Μπορείς έτσι να αλλάξεις τον κόσμο; Ή τουλάχιστον κάνεις ότι περισσότερο μπορείς;
-ΕΕΕ…


Αν θες να λέγεσαι άνθρωπος
Δεν θα πάψεις ούτε στιγμή να αγωνίζεσαι
για την ειρήνη και το δίκαιο


Θα χαιρόμουν πάρα πολύ αν έβλεπα όλο τον κόσμο που έχει διαφορετικές ως προς τη κυρίαρχη κουλτούρα πρακτικές και τρόπο συμπεριφοράς να δραστηριοποιείται πολιτικά. Μέσα στην Αριστερά. Δεν με νοιάζει που, αρκεί να είναι Αριστερά. ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΚΚΕ-μλ, ΜΕΡΑ , ΕΝΑΝΤΙΑ κλπ. (Έτσι κ αλλιώς αν δεν ενωθεί η Αριστερά δεν είναι να πετύχει τίποτα)

Και πιστεψτε με ενας οργανομενος κανει πολυ περισοτερα απ το να γραφει στο blog του κ να πηγαινει σε πορειες...

2 σχόλια:

exoaptonkyklo είπε...

Διαβασα το αρθρο σου και πως μου μπηκε η ανοητη ιδεα πως οτι εγραψες ηταν επειδη διαβασες και δικα μου σχολια στο blog μου.
Λοιπον χαιρομαι πραγματικα επειδη ψαχνω καιρο "ψαγμενους" ανθρωπους για ανταλλαγη αποψεων και οπως φαινεται υπαρχουν και τετοιοι ...
Μονο που να ,δεν μπορω να πιστεψω πως ετσι απερισκεπτα πιστεψες πως η καθολικη κριτικη μας προς ολα τα υπαρχοντα κομματα ειναι αποτελεσμα ευκολης οδου.
Το να πιστευεις πως ανηκεις σ ενα προοδευτικο κομμα και ταυτοχρονα να μας κανεις τετοια κριτικη δειχνει οτι ή εσυ δεν μπορεις να εμβαθυνεις στην ψυχολογια του κοσμου ή το κομμα που σε καθοδηγει πολιτικα βαδιζει στα χναρια του κκε.
Με εκτιμηση σου λεω πως αν ειναι γεγονος οτι κανενα πολιτικο κομμα απο τα υπαρχοντα δεν ανταποκρινεται στις απαιτησεις του λαου αυτο δεν σημαινει πως δεν πρεπει να το λεμε ακομα και να το φωναζουμε.Πιστευω ακραδαντα πως ειναι υποχρεωση μας και να το λεμε και να το φωναζουμε.
Φιλικα.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας, μόλις ανακάλυψα το blog σας σχετικά με το Yahoo, και διαπίστωσε ότι είναι πραγματικά φοβερό. Εγώ θα προσέχω για τις Βρυξέλλες. Θα εκτιμούσα αν έχετε κρατήσει γράφει για το θέμα αυτό στο μέλλον. Πολλοί άνθρωποι θα επωφεληθούν από το γράψιμό σας. Cheers!