Σάββατο, 29 Μαρτίου 2008

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ...

Φετος παω 3 λυκειου...
ειχα ακουσει πολλα
αλλα αυτο το πραγμα...
ειναι αδιανοητο, αδιανοητο...
εχω βαλει 15 κιλα, εχω ξεχασει πως ειναι να περπατας γιατι για πηγαινω απο μαθημα σε μαθημα και για εξοικονομηση χρονου περνω το μηχανακι συνεχια... μου λενε για το καλο μου
δεν εχω διαβασει ουτε ενα λογοτεχνικο βιβλιο δεν εχω δει 5 ταινιες τις προκοπης... δεν ειναι μονο το διαβασμα ειναι η απολυτη αισθηση ανελευθεριας...
για το καλο μου..
κοιμαμαι 6 βια 7 ωρες την ημερα...
και βλεπω στον υπνο συναρτησεις να με κηνηγανε...
δεν ασχολουμαι ουτε στο μισο απο οσο θα θελα με οτι μου αρεσει...
ουτε με τους φιλους μου ουτε με την μουσικη ουτε με την πολιτικη...
για το καλο μου...
και την ΑΥΓΗ με τυψεις την διαβαζω γιατι θα επρεπε να διαβαζω διοικηση επιχηρησεων...
να μαθαινω παπαγαλια οτι οι εργοδοτες και οι εργαζομενοι εχουν κοινα συμφεροντα... τι μαλακιες μας μαθαινουν...
πρεπει να μαθουμε να ειμαστε ανταγωνιστικοι να θελουμε να πατησουμε τον διπλανο μας για να ανεβουμε...
για το καλο μας...
και εγω παλι καλα... με 7 ωρες σχολειο 3 ωρες διαβασμα και αλλες 3 φροντιστιριο καθε μερα διαβαζω σχετικα λιγο αλλα παω καλα...
εχω φιλους που περνουν ψυχοφαρμακα...
για το καλο τους...
τα μαθηματα σε ακολουθουν και στις πιο ιδιεταιρες στιγμες...
για το καλο σου...
δε πα να πεινανε ανθρωποι να σου κλεβουν το μελλον να ξεπουλανε τα παντα ...
εσυ πρεπει να διαβασεις να μαθεις το απαυγασμα της ανθρωπινης μαλακιας...
μα γιατι αλλο ? για το καλο σου...
δεν μπορω να χουζουρεψω...
δεν μπορω να αραξω δεν μπορω να ξεχασω...
δεν μπορω να παιξω, να γελασω
εχεις δει ανθρωπο να λιποθυμαει στην ταξη απ το αγχος
και οι μισοι συμμαθητες του να λενε οτι η πανελληνιες ειναι καλες και δεν πρεπει να καταργηθουν? γιατι ειναι το μοναδικο αξιοκρατικο και δικαιο πρμα στην χωρα που εχει μεινει...
κι ομως... μας κανουν το μυαλο σκατα...
που ειναι το δικαιο? οι δικοι μου δινουν 1000 ευρω το μηνα σε ιδιεταιρα... οχι οτι τους περισευουν... εχουν ολα τα παιδια αυτη τη δυνατοτητα? τα παιδια απο χωρια που κανουν 90 χιλιομετρα την μερα για να πανε σε μαθηματα εχουν τις ιδιες ευκαιριες με εμενα? απο αυτη την αποψη ειμαι τυχερος τουλαχιστον...
μας κλεβουν την εφηβεια... μια ηλικια που δεν θα ξαναζησουμε ποτε σε καμια ζωη... αυτη η ζωη δεν ειναι προβα για την επομενη το κερατο μου...
ξοδευω ανουσια την ζωη μου γιατι καπιοι αποφασισαν οτι ετσι πρεπει...
για το καλο μου? ΟΧΙ ! για το δικο τους...
για να μαθω να σκυβω το κεφαλι και να κανω αυτο που αλλοι μου λενε...
για το καλο μου

δεν τον θελω αυτον τον κοσμο που μου δινεται ! παρτε τον πισω και βαλτε τον εκει που ξερετε...
εγω θα αγωνιστω να φτιαξω εναν καλυτερο...
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!!!




Είδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου
είδα να γίνεται γιαπί η γειτονιά μου
για το καλό μου

Είδα τα δέντρα που σκαρφάλωνα κομμένα
σε φορτηγό τα όνειρά μου φορτωμένα
για το καλό μου

Είδα το δάσκαλο να με χτυπάει με ζήλο
είδα τα χέρια μου πρησμένα από το ξύλο
είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε
με καλοσύνη και στοργή να με χτυπάνε

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

Είδα να κόβουν τη μπουκιά για την μπουκιά μου
ρούχα να φτιάχνουν απ' τα ρούχα τα παλιά μου
για το καλό μου

Είδα τη μάνα μου να κλαίει απελπισμένα
είδα το γέρο μου να φεύγει για τα ξένα
για το καλό μου

Είδα τους φίλους μου να σκίζονται για μένα
είδα να θέλουν να ξεκόψω από σένα
είδα χαράματα να με τραβάν στο τμήμα
για να γλιτώσω το κελί να πω το ποίημα

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

Για το καλό μου για το καλό μου
έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου
ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου
σήμερα πήρανε νεκρό τον διπλανό μου
ενώ παλεύω για να βρω τον εαυτό μου
κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου

4 σχόλια:

αυλή σκέψεων είπε...

Egrapses re egrpases...Na to valoume sto epomeno periodiko???Auto vgainei tin tetarti gia auto...pare me til.

αυλή σκέψεων είπε...

min mou peis oti to poiima to egrapses esy...ta spaei.

eurocommunist είπε...

poio poihma re? tragoydi toy milioka einai...

αυλή σκέψεων είπε...

kala re min varas den to ksera...